Godmorgon :)

Vilket härligt väder det är idga :) helt underbart, Karro kommer snart över och då ska vi ta en tur runt Naked hill med hundarna mycket härligt :)...

Jag har börjat komma igång med mina promisar igen känns bra, igår var jag ute och gick strax över en mil fast det var dock inte så roligt, hade med mej Minna och Hoss, Hoss  ville fan inte som jag ville så jag var lite små störd på honom mest hela tiden *haha* stackars hund fick massa skäll... Han ville inte gå ordentligt breve vagnen *suck* han bara drog och trasslade ins ej i mina ben sen stack han ner i diket rätt var det var så det vart tvär nitarna från h-vetet *grr* men men det fixade sej till slut....

Idag ska jag än en gång till DR och kolla höften, dom hittade inga skelett skador på röntken så jag hoppas att dom gör en MR nu, dom måste fan hitta vad som e fel innan jag blir galen, jag har ont när jag går, jag kan inte ens gå på i skaplig fart neeeej Malin får gå som en gammal kärring, när jag blir 40 sitter jag väl i en rullstol och darrar pga av alla skador *suck* jag tror inte att dom kommer kunna fixa min höft, jag får nog leva med en sne kropp och kronisk smärta resten av mitt liv och det känns inte ett dugg kul men vad gör man...

Imorse fick Vicce havregröt *ler* han tyckte gätte mycket om det förut men nu är det inget vidare, sååå jag blandade i lite blåbärspure och vips så vart det mycklet godare meeen vad Malin inte tänkte på är att Vicce gärna har fingrarna i munnen när han äter och vad resulterade det i när han åt blåbär *hehe* nästa gång får han vara naken ;P...

Jag frågade Jocke hur han tyckte att det gick och ha Bilbo här, om det fungerade bra mm och han sa att Bilbo kunde inte ha det bättre och det var bästa stället han hade varit på YOHOOOO jag vart så glad... 

Just ja Bilbo´s sträckning var nog inte det iaf, pratade med Fjäkel och hon berättade om en sak som heter vatten svans och jag googlade det sannolikheten är stor att han fick det, alla symtom stämde kanon och det kommer av att dom blitt kalla och det går över av sej själv... Mycket skönt...

Nu måste jag gå Karro kom och vi ska dricka lite kaffe sen promis och barnet klagar hehe.. Later  

Kommentarer
Ω emma

guuu så avis jag blir! vill oxå va ute i solen =( kram på dej frugan

2009-04-01 @ 16:07:42
Ω Emma

Grattis grattis =)

kram

2009-04-12 @ 12:37:56
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback