God morgon

hehe det har det varit ett tag, Vicce väckte oss före sex och han var pingpong *skrattar* super pigg la över han mellan oss var dum nog tro att han kanske skulle slappna av och somna om men ICKE så planen att få sova en stund till gick i krash...

Han har dock sovit hela natten igen *yohoo* så härligt, det är en så länge bara tisdag natten han vaknade och ville äta, sååå najs hoppas att det håller i sej... Å inga tänder har det kommit, den vita pricken har tom försvunnit *hmm* tanden kröp tillbaka ner (bittert)...

Nu sitter jag bara och väntar på att liten ska bli trött så jag kan ta fyrhjulingen till affären och handla lite frulle, bilen står upp pallad på gården så det är ju mindre kul, tur att det är riktigt kul och köra hjulingen =)...

Idag kanske det blir grillning hos fru med fam och hennes syster med fam, Mika jobbar ju em i dag så det är rätt trist och bara sitta hemma *suck* och Minna åker med farmor och farfar idag så jag har bara Bilbo, då blir det inte så mkt bestyr och ta sej iväg, som jag sa förut inte roligt med barn, barnvagn och två stora hundar i bilen...

Nu är det någon som börjar kinka hehe kanske jag får åka och handla nu =)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback