god morgon

inatt har Vicce sovit hela natten =) han somnade efter 8 någon gån och vaknade inte förens mellan 7-7.30 idag, riktigt skönt bara och hoppas att det håller i sej...

Igår var det riktigt skönt och komma ut till stallet, få något annat och göra och inte bara vara mamma.. Killen var dock inte vit när jag kom snarare grå/brun hehe trvligt med vår, eller inte...

Jag, A-L och Kattis gick på en prommis med hundarna igår *skrattar* trodde att det torkat upp i skogen men det hade det ej *hmm* slutade med att jag fick typ vada genom en bäck för att vi skulle få över b-vagnen och jag sjönk ner i lera typ en och en halv dm, mindre najs så det var att gå barfota hem, men kul var det...

Nu ska jag göra ett ryck kanske cykla en tur med Minna =) det behöver hon...

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback