Efter vissa påtryckningar

skriver jag här igen hehe... Nej då, det är bara det att jag har så mkt annat för mej hela tiden... Jag har ju Bilbo när Mika jobbar och när han e hemma gör jag massa saker :) sååå sista veckorna då...

Bilbo har varit här och det går jätte bra *ler* förutom nätterna när han kommer hit 22 och tror att vi ska göra något, han fattar inte att det är kväll/natt så han klättrar och hoppar på mej på nätterna, drygt som fan men det ger sej nog....

Jag har målat klart hallen utanför Vicces rum uppe *skratt* tog ju bara ett halvår ;P meen nu är det klart och det blev en fond vägg oxå eller så målar jag om allt vet ikke...

Victor växer så det knakar :) han kan sitta själv kort stunder utan stöd, han är som en boll i hoppgungar, han fräser gåstol dock mest bakåt, han blir uttråkad för ingenting och älskar blåbärsgröt hehe....

Minna har varit hos farmor under påsk jätte lugnt och skönt har det varit, skönt och få vara helt hundledig ibland...

Vi var på trav på påskafton det var hur mkt folk som helst där, skit kul.. Efter traver åkte vi hem och åt, jag hade gjort hel stekt kalkon i ugn och det  var supergott + en gävla massa annan mat... Reidar var här, mkt trevligt...

Igår gick hela dagen åt att slipa, betsa och måla :) håller på och slipar våran skänk för den ska betsas i veckan, inte fint med en furu skänk hos oss, ni som vet hur det ser ut vet hur jag menar,  sen målningen var uppe då... Fin fin födelsedag hehe...

Sen gör vissa personer mej så irriterad vadå respektera andra *NOT* det är mitt hem inte ditt, du har flyttat sen läääänge...!!!!  Jag hatar verkligen detta och jag vet att det aldrig kommer få ett slut, bara och bita ihop eller kanske stampa ner foten hårt (på någon annans).... 

Annars då, jag missade tyvärr avfärden till blåkulla igår, fick ingen barnvakt :(

Kommentarer
Ω emma

Hahaha (stampa ner foten på nån annans) hahaha!!!



Jag lånar gärna mobilen! Jag hoppas på att få en ny när jag fyller år men jag behöver en snarast! Och jag har ju ericsson så laddaren kanske passar?



Ringer dig senast ikväll

kram

2009-04-14 @ 09:49:17
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback