Dagen...

Den har varit rätt okej :) började ju med prommis i skogen med hund och barn, så skönt dock gjorde det ont när jag gick idag inte så skoj men det lär jag väl få leva med tyvärr.. Sen när jag kom hem sov Vicce så jag åt en macka, srack kaffe sen gick jag upp och flyttade ut massa grejer från rimmet brevid Vicces :) tänkte vi skulle få fingrarna ur å lägga golv där *skrattar* golvet har vi ju bara haft i typ ett år *hehe* (skäms på oss)....

Sen åkte jag och handlade till dagens mat *mmm* bjöd även över Karro och Anders så det var trevligt, de vart hemgjord potatissallad, flintastek, kotletter och vitlöksbröd sååå najs och så g-vla gott =) så nu är man stinn som fan :)

Vicce har varit ganska kinkig under dagen (inte kul) hoppas verkligen att det är tänder på gång, då vet man iaf vad det är som spökar, det har varit ett rent helvete och lägga han sen i fredags och han sover så dåligt, man får lov att tassa på tå när man ska lägga sej och det är man ju inte van vid, han som har sovit genom allt... Hoppas på bättre tur ikväll =)

Nu ska jag hoppa ner i badet med min son, har redan duschat idag men men det är tur man har olja i vattnet annars skulle man vara torrare än en brödbit som legat framme en vecka ;p...

Kram


Kommentarer
Ω Emma

Hahahaha!

Jag kan relatera till den där brödbiten ;)

2009-04-20 @ 19:40:07
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback