1 timme

tog det att lägga Vicce, han bara gråter och skriker *hemskt* man känner sej vidrig när man tvingar honom att ligga kvar i sängen men jag vet inte vad jag ska göra annars kan ju inte ta upp honom hela tiden heller, inte när jag vet att han egentligen är trött och gud vad jag hoppas att det vänder snart och att det ploppar fram en liten bissing så man vet vad som är fel...

Höhö måste bara berätta en kul grej, jag och Mika står ute och röker i väntan på Bilbo och katterna beter sej skumt, då hör/ser vi Dogma (läs igelkott) men hon e i skuggan av stolpen så vi ser henne inte riktigt, jag springer in och hämtar ficklampan och vad får vi se, hon har hittat sej ett ragg och gökar för fullt *ASG* gissa om jag garvade, in hämtade kameran måste ju visa Karro vad det försigår för kvällsliga/nattliga aktiviteter på hennes gård... Men det beyder att vi får små bebisar i år igen =)

Namnet Dogma kommer från mitt och Karros första möte med tant igelkott, hon rullade ihop sej och vibrerade, lät som en luft trumma och väste *ischh* otrevlig tant det där, där av namnet dogma.....

Hehe tänker oavkortat på Hoss första möte med läskiga Dogma, det resulterade i att Karro fick ta en tång och dra taggar ur nosen på Hoss för dom satt så hårt *ryser* hoppas vi slipper sådana aktiviteter i år....

Nu ska jag krypa ner i sängen innan jag lyckats väcka Vicce med mitt knappande och hoppas på en skön natts sömn och en lugn morgon...

Gnatt å kram  

Kommentarer
Ω emma

haha inte så vanligt att man får se kottarna leka såna lekar me varandra ;)

2009-04-21 @ 10:47:23
URL: http://maostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback