Usch..!

Nu känner jag mej mest bara trött och irriterad, ont i kroppen har jag som fan och kan inte komma på ett skit som man kan äta och frågar man Mika får man till svar -inget jag kommer på duger åt dej iaf.. *SUCK* blir så trött, nu gick han ner i källaren och skulle hugga ved så jag skulle slippa honom men hallå mat då!!! Meen jag får väl hitta på något själv som vanligt...
Nu är det 19dagar kvar till BF allt är klart =) det känns så skönt, det är iofs ett par små saker som fattas men det hinner man ju med, det viktigaste är ju klart... Läst om v37 och 38 idag och det stod att hade man inte packat väskan så var det verkligen hög tid och göra det nu *ler* jag har inte ens funderat vad jag ska ha med mej, räkan kläder blir väl rätt lätt men jag då...? Haha kan ta med mej en säck väv... Ne nu ska jag kolla frysen efter ätbart för att snart inse att det inte finns nått få lov att åka och handla för att sen laga mat *gaaah* kan man bli mindre än knäpp ibland...

Kommentarer
Ω Camilla

Åh va myyys!!! Det är snart dags, lilla räkan :)

2008-10-20 @ 21:05:33
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com
Ω Emma

haha! Den där jäkla väskan! Jag tyckte alla tjatade jämt..Har du packat väskan?? Men va faan, man hinner väl! Jag packade klart min samma dag jag åkte in till förlossningen och det gick ju bra det med ;)

2008-10-20 @ 21:48:59
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback