Trött

Idag gick jag upp före kl 8 bara för att lägga mej i soffan, sen låg jag där till kl var typ mellan 15-16 tiden så fruktansvärt slut efter gårdagens städning så det liknar ingenting.. Känns som jag har 40graders feber och träningsvärk på samma gång =( hoppas att det ger sej till imorgon så vi kan städa klart...

Var till Falun idag och handlade lite på byggmax och när vi var på väg hem passade vi på att stanna på city gross för att handla lite, det är ju ett ont måste tyvärr, då tänkte jag att ahhh vi köper ett pkt med blöjor nu så finns det hemma... Men HELVETE säger jag bara, fan vad blöjor det finns hmm tror vi väntar tills han kommit ut så man får se hur mkt han väger hehe, finsk atlet säger Mika så lär väl bli en tio kg el nått ;)...

Nu ska jag ta och fixa något att äta är trött och lite hungrig.... Kanske orkar skriva mer sen.. =) Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback