Suck...

Fortfarande ingen Elvis, undrar vart han är :( ja man kan ju tyvärr inte göra så mkt mer än att hoppas, min bebis plupp
:( Puff beter sej skumt han med, han går som runt och gnäller och det gör han aldrig... GAAAH jag hatar att behöva fundera... 

Imorgon Mvc kl 14 får se fall räkan har fixerat sig än, det börjar ju dra ihop sej rätt duktigt...

Kanske en kaffe med fjäkel på fm...??? Fjäkel kan väl lämna besked :)

Ne nu ska jag i min förtvivlan ropa lite mer på Elvis, vilket är helt gävla lönlöst för han kommer iaf inte, sen är det väl bara att försöka sova trots ångest *suckar* Va fan ska man ha djur för....

Kommentarer
Ω Fjäkel

Skulle vara trevligt om jag är hemma! Jag funderar på att åka in till kupolen imorn fm nämligen =)



Hoppas Elvis kommer hem!

2008-10-22 @ 22:10:37
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback