Senaste dagarna...

Det har varit lite mkt nu senaste dagarna så jag har inte hunnit med att uppdatera tyvärr och nu har det hänt så pass mkt att jag inte orkar skriva om allt =)... Men i tisdags så var jag å mamma å städade lite, vart inte så mkt gjort men iaf sovrum och v-rum e typ klara, sen vart det en prommis med Fjäkel och Boss var två mkt glada hundar som fick leka lite men nu är det tyvärr slut på det på ett tag (Minna är på g in i höglöp) ska ta Hoss som försökskanin om en vecka el nått och se fall han e intresserad *skrattar* taskigt men då vet man iaf... Igår kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde *ASG* det är ett stort problem nu sen jag vart gravid och särskillt nu på slutet hehe kommer fan inte ihåg nått, om skallen inte satt fast skulle jag glömma den med *ler*... Dagen då, klev upp i morse och följde med Carro på en lite roadtripp najs =) trevligt med lite tid att bara sitta å snacka strunt =) spec som vi halva tiden inte hade mottagning på våra mobilen =), sen har vi (jag och Mika) varit och fixat punkan på vinterhjulen och balanserat dom, varit och köpt en ny barnvagn *JIPPY* jag fick min nya vagn och jag älskar den =) dock lite ledsen när vi kom hem och jag såg att den var sne  tänkte -shit Mika dödar mej hehe men han var ju fakltiskt med och köpte denna så det var inte så farligt :p hur som så är det en suverän vagn =)... Nu på kvällen skulle vi ha åkt in till förlossningen och tiitat men ingen av oss hade varken ork el lust så vi får hoppas att Räkan håller sej inne en vecka till för nästa torsdag då ska vi minsann dit =o (förhoppningsvis) ... Sen nu på em så har jag haft en riktigt vild base i maggen, han far runt som jag vet inte vad, han checka nyss så att mammas revben var hela med ena foten *ajaj* inte så skönt men men mysig när han rumlar runt ändå, kommer nog att sakna det när han väl kommit ut... Nu ska jag gosa ner mej i soffan dricka lite the och äta en macka tror jag, jag känner att hungern tränger sej på haha men det är ju inget ovanligt =)



Räkans nya och fina vagn =) love it

Kommentarer
Ω Lenita

åh vad spännande=)

2008-10-17 @ 09:46:01
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Ω Emma

Ja du har ju bra smak vad gäller barnvagn iallafall ;)

2008-10-17 @ 11:24:10
URL: http://vackranovember.blogg.se/
Ω Camilla

Tack för din kommentar!! <3

hur är allt med dig? Måste ta mig i kragen och fixa klart med din blogg också!!

Jag har mycket nu bara, har tenta om en vecka så pluggar som en dåre:(

2008-10-17 @ 14:47:10
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback