Klippt och klart=)

Vart faktiskt nöjd med mitt hår, fast det känns som vanligt hemskt när man klipper av sej det.. Men den här gången ser jag iaf inte ut som gustaf vasa *asg* hon frågade när hon var klar om jag ville ha lite volym i håret -visst svarade jag glatt för det är ju alltid kul när dom fixar en frisyr =) HAHA jag såg ut som en svamp när hon var klar Mika hade svårt att hålla sej för skratt men när vi kommit hem så vart det å borsta ner det lite så nu ser det bra ut... Tog ca 50min att bli klippt och få frisyr iom att det var en elev men då kostade de dock bara 140kr så det är det helt klart värt =)... Nu ska jag fixa lite mat till älsklingen innan han ska och jobba, sen hoppas jag på en fika hos Fjäkel ;P

Kommentarer
Ω Camilla

Härligt att komma undan billigt.. en tjej i min klass är frisör hon ska klippa mig snart, hon väntar bara på att få hem sina saxar :D det är bra med mig, trött och seg med huvudvärk idag=/ med dig då? pussa

2008-10-13 @ 13:34:22
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback