Idag har jag...

Lagt ut min gamla barnvagn på blocket, hoppas verkligen att jag får napp har ingen lust att sitta med två vagnar... Nog för att vi har plats men ändå (hata tina)... Sen var Anna-Lena hit på fm med en jätte fin svart vinetåkpåse som jag har köpt av henne, passar så fint i vagnen så =)...
Jag har nyss vaknat igen sovit så fruktansvärt dåligt inatt, vaknat flera ggr och varit tvungen att gå upp och kissa men det är väl rätt lugnt, när man är så pass trött att vinglar likt ett fyllo till toan så brukar det ju gå fort att somna om men det är min hand som har ställt till det, faaaan vad den värker inatt har det som pulserat från armbågsleden ut till ring och lång fingret och en vända när jag vaknade hade jag ingen som helst känsel alls i handen... Kan ju bara tala om att det gör så fruktansvärt ont så det liknar fan ingenting, det värsta är att jag kan ju inte göra något åt det alls iom att det har svullnat i leden i armen så är det bara att härda ut, inga panodil som hjälper där inte... Jag har inte lust att springa till arbetsterapeften hela tiden heller, Mvc sa att om inte skena hjälpte skulle dom ge mej en spruta med kortison rakt in i leden, min barnmorskas egna ord var -det gör ont så in i helvete när dom sprutar men det är värt det för det ger direkt lindring... *isch* så det känns som att kortisonet är nära nu när jag har provat två olika skenor och det blir inte bättre alls, känns snarare värre =( Jaja idag är det tre veckor kvar till BF så man kan ju bara hoppas att det släpper då... Nu ska jag ta och ringa till Fjäkel, vi har ringt om varandra några ggr idag *skrattar* 

Kommentarer
Ω Emma

Hahahahaha! Ja verkligen hörrudu. Men nu har vi lyckats prata en vända iallafall =)

Ringer dig igen sen lite senare när allt är lugnt här.

2008-10-18 @ 17:51:07
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback