Förkyld...

Trodde först att det var allergi efter vi varit i stallet men icke sån tur verkar jag inte ha *suck* skit kul å vara hög gravid och förkyld not...

Igår var jag å Fjälkel ute på raid, slogs med gunde svan och alla hans anhängare på team sportia för att min kära karl ville ha nya stavar *skrattar* dom hade 50% rabatt igår på alla skid saker från kl 14... Sen vart det skohuset och Fjäkel investerade ett par nya stövlar =).... Sen kom den perfekta ursäkten till fika, Bella behöver mellis attans vilken otur ;)...

Efter kupolen vart det en tur till dollarstore där jag införskaffade mej en platta kattmat (våra katter tror att dom svälter om dom inte får en burk om dagen) så det finns hemma, så nu behöver man inte köpa det på en månad igen...

När vi var på DS så ringde jag på en annons ang badbalja på blocket och den fanns kvar, hon hade även ett babyskydd som man ställer i badbaljan, så najs, billigt vart det oxå :) 50kr för båda, det är betydligt bättre än 400kr.. Hon hade även en gulllig spöket laban mobil som jag köpte 150kr :) Hon hade även en massa käder mm så dit kanske det blir en till tur man vet aldrig, hon hade ju iaf bra priser =)

Efter att jag släppt Fjäkel hemma vid sej så åkte jag hem och tog en kaffe med Carro och Anders vi pratade en massa skit :)

Sen kom Mika hem och det var lugnt och myspys framför tvn...

Ne nu ska jag ta en kaffe så jag vaknar till lite =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback