Förkyld och trött...

Det är vad jag är nu *suckar* ont som fan i min högra höft oxå :( men men det är väl saker som ska vidga sej så liten kan ploppa ut =)... Håller just nu på och tvättar lite barnkläder =) man får en viss längtan när man gör det, Mika har även fixat till vaggan så nu är snart allt klart, hans rum är den ända helt klara rummet i hela huset=)
Idag har det varit full fart hela dagen, började dagen med att gå ut och kratta och att vi fick kratta *tröttsamt* sen vart det och lassa alla löv och kastanjer på släpet för att köra till tippen, sen kom Karro hit och vi drack lite kaffe snacka massa skit (mkt trevligt), sen lunch, sen till affären för att handla lite, till fjäkel en sväng på en snabb kaffe (mkt trevligt trots att vi båda är dåliga) sen hemma igen då var det bara att börja sortera tvätt och tvätta medans älskling e uppe och fixar hallen... jag har en svag känsla av att jag kommer vara helt slut ikväll så det får nog bli en pizza och lite film, kan vara skönt... Ne nu måste jag ta hand om tvätten *suckar* den torkar ju inte sej själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback