Dagen/kvällen

När Mika åkt till jobbet så åkte jag över till Fjäkel (Emma) och tänkte att vi skulle få sitta i lugn och ro och ta en kaffe å prata lite skit, senaste gångerna jag har varit dit så har det hela tiden hänt något så jag har fått lov att stressa iväg *suckar*... Meeen gissa om den tanken sket sej då, andra Emma ringde när jag nästan var framme och ville ha hjälp med katten till vetrinären, hon trodde att Bellis hade brutit benet... Så det vart en snabb kaffe igen, iväntan på att Emma skulle höra från vet på tel.. När vi kom in till djursjukhuset så visade det sej efter mkt om och men att hon hade oxå blivit biten av en annan katt (våran ena katt vart det för förra veckan), så måste ju nästan säga att det får bli veckans diagnos på falu djursjukhus... Efter att jag kört hem Emma så tog jag en sväng förbi driven på max och åkte ut till Fjäkel så åt vi tillsammans, så vi hann ju med lite babbel *skrattar*... Nu ska jag palla mej till min trogne vän diskmaskinen och plocka ur den, för det kan den ju tyvärr inte göra själv *suckar* sen blire duschen och tvätta håret, hatar att ha en massa kladd i det när jag ska sova, sen blire soffan och tvn tills älskling kommer...


Kommentarer
Ω Emma

Ja verkligen veckans diagnos ;)

2008-10-14 @ 10:30:42
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback