Dagen..

Idag hade jag och Fjäkel bestämt en kaffe dejt på dagen :) men den vart tyvärr inte av :( hon hade fått magsjuka (inte kul) "hoppas att du mår bättre nu iaf".. Det var nog bra att den inte vart av, har inte alls mått bra idag är fortfarande förkyld och känner mej som en överjäst bulldeg *suckar* men men vad kan man göra, inte mycket tyvärr...

Har mått psykiskt kass oxå vilket gör att jag och Mika har små bråkat om verkligen ingenting, bara löjliga saker... Kände dock att nu orkar jag fan inte mer så när Mika gick ut med Minna så gick jag och la mej för att sova det var runt halv tolv, vid halv två kom han in och väckte mej för då skulle han till jobbet, faktiskt skönt en dag som denna...

Sen satt jag typ rak uppåner i en av fotöljerna i vad som kändes som flera timmar, tyckte efter ett tag så pass synd om mej själv att jag pallade mej ut i köket för att röra ihop chokladpudding och grädde (tröst äta vad är det?) Då ringde min fru (andra emma) och frågade om jag orkade med besök, självklart.. Kan vara skönt med någon och bubbla med när man inte är på topp :)

Men frugan vart det sen pizza å till efterrätt chokladpudding å grädde :) så nu har jag svullat *skrattar* gött skit det där...

Mika ringde oxå bara för att fråga hur det var med mej eftersom att vi hade bråkat :) det gjorde mej fruktansvärt glad, en fruktansvärt gullig gest ifrån hans sida *kärlek* :)

Pratade även men Nena (min brorsdotter) idag och min brors jordsättning blir den 14/11 typ en vecka efter mitt BF så nu hoppas jag att räkan vill komma ut i tid el gärna lite tidigare om det är så, jag har dock inte bestämt mej för om jag vill vara med än, det är ju oxå ett avslut men samtidigt fick jag ett avslut på begravningen och jag vill inte ha tillbaka all smärta igen...

Jag saknar min bror, vem ska plåga mitt barn nu..? Varför får inte mitt barn sin morbror..? Det är så gävla orättvist....

Idag är det 13dagar kvar till BF (beräknad förlossning) jag hoppas verkligen räkan kommer i tid, det ger mej iaf möjligheten att gå om jag vill...  Jag tänker inte bestämma mej nu, jag tar en dag i taget men jag hoppas....

Nu ska jag ta och hoppa i min pymmis sen ringa till A-L å prata lite mera skit medans jag gör lite nytta =) 
 
Lovley


Kommentarer
Ω Camilla

Gud vad gulligt av Mika, tänk om Jim kunde vara lika söt när vi bråkat :)

2008-10-27 @ 15:21:41
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback