Tradera...

Jag vad kan man säga om den sidan hehe perfekt tycker jag, har idag i godan ro shoppat lite mera saker där *skrattar* tur attt det är billigt...

Mina fynd

Klädpaket för 1kr


Strumpor för 2kr


en tröja till mej för 55kr

Helt okej priser tycker jag....

Igår packade jag faktiskt nästan klart BB väskan iaf ur räkans synpunkt, min saker har inte kommit i än men känns som att jag har gott om tid... Förlossningsplanen vart oxå klar :) Om jag får säga vad jag tror så har iaf Räkan fixerat sej nu men det lär ju visa sej på tors på MVC om jag har rätt eller inte men det är en helt annan känsla i magen nu skulle ju vara skönt om han hade det för då vet man ju att det är på gång iaf...

Gissa om jag börjar tröttna på denna mage då *suck* man kan ju inte göra nått längre, bara att få på sej ett par strumpor är en ren gävla pärs, andas och böja sej fram det existerar inte men som sagt är väl förhoppningsvis inte så lång tid kvar... Jag har börjat haft förlossningsdrömmar oxå :) fast inga otäcka det är ju bra...

Idag har jag inte gjort mkt alls vill jag lova, jag dammsög hemma och diskade lite sen har jag bubblat lite i tel :) Nu på kvällen kom Carro och Anders förbi på en kaffe så det var en hel del skitprat :) så hade dom med sej Hoss så våra katter får träna lite på nya hundar, han är ganska på den grabben, fick sej ett par smällar *skrattar* det är så kul att se en stor schäfer hane som e rädd för en lite katt :D

 
Jag och Hoss förra sommaren

Middagen idag vart heta räkor och ris, gött som fan var det, fick lite insperation av Fjäkel och hennes raggarräkor =)...

Nu är Mika ute och går med Minna sen när dom kommer tillbaka ska vi duscha henne, stackars hund hon ser ju såååå plågad ut sen blir det lite kloklipp IGEN gör fan inget annat, dom växer som ogräs... Efter det blir det en dusch och soffan för att kolla in fruarna och deras vändning :)

Later =)

Kommentarer
Ω Emma

Har du kollat efter långkalsonger på tradera??



Jag tänkte åka in till kupolen imorgon, ska du med?



kram

2008-11-04 @ 20:30:52
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback