Suck

Fortfarande ingen liten bebis, nej nej det är väl så det ska vara fast vem kan klandra lilla Räkan, jag skulle inte heller vilja lämna värmen och tryggheten i magen för att komma ut till denna värld...

Idag då, det har varit en fruktansvärt lugn dag har mest legat i soffan och gjort inget... Jess kom hit en sväng på dagen så det vart lite skit prat så hade hon med sej en golden kille som vi tänkte Minna kunde busa med men icke, hon tyckte inte alls att han var nå rolig...

Så ringde mamma och frågade om hon kunde komma förbi en sväng och det fick hon väl, det var trevligt men lite väl jobbigt att ha folk här så länge man blir ganska trött..

När dom åkt så tog jag och Mika en promenad men luttan i skogen, jag älgade på så fort jag bara orkade *skrattar* kanske kan få fart på något iaf men inte ens lite förvärkar...

Efter att Mika åkt till jobbet så fick jag väldans tråkigt så jag tänkte åka till Carro en sväng men hon hade inte sovit så mkt så jag ville inte störa dom så det vart en tur till Fjäkel så hundarna fick busa lite fast det dög inte idag...

Hämtade Pasi och Linda (Mikas bror och hans tjej) på stationen dom hade varit på kryssning så dom var lulliga och glada *skrattar* fulla männsikor kan vara bra roliga ibland...

Nu har jag precis tryckt i mej lite mat och känner mej ganska trött så jag tror att jag ska ta och göra kväller här, hmm lördag och kl är inte ens 22 *skrattar* man kan ju undra vart detta skall sluta, lär väl visa sej...

Just ja en liten gullig tjej sa att Räkan kommer att komma ut på söndag natt, får se om hon har rätt jag hoppas det och hon brukar väl ha det sååå.....

Jaja den som väntar på något gott....

Natti

Kommentarer
Ω Camilla

Men då.. hur kan man missa sin egen födelsedag haha:D

2008-11-09 @ 10:39:58
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback