Nu..

Sitter jag hos Fjäkel :) Bella ska äta lite så ska vi palla oss ut med hundarna sen... Tänkte vi skulle gå vändan som tar en timme så jag får fart på maggen lite (vill inte gå över) men men svårt att styra över det iofs...

När jag kommer hem ska vi sätta basen till bilbarnstolen på plats så Mika slipper stå och krångla med den själv sen, inte så roligt kanske...

Fjäkel kom med den braiga idèn att jag skulle putsa lite fönster när jag kommer hem så jag får fart på det hela men jag tror ellet snarare vet att sex är ju mycket trevligare ;) (höhö)

Nu sitter Bella och äter fast jag vet inte om mera mat går till dogsen än till henne och Minna är ju inte sen att snatta den lilla fläsk taxen medans Boss typ puttar runt på stolen med Bella i för att inte missa en smula (puckon) Så nu vet man verkligen vad man har och vänta om ett år ;)

Vart till AF och fixade lite papper idag, hoppas verkligen att det blir som jag/vi vill (vore guld)...

Fan skulle vilja ha med mej en laptop och mobilt bredband till BB så man kan fördriva lite tid med att blogga men men jag vet inte om det är möjligt tyvärr... 

Ne nu ska jag ta och vara lite social (hehe) kom ju inte direkt hit för att sitta och blogga...

Snälla håll tummarna för mej nu att bebbe vill komma ut imorgon, för det vill verkligen jag... Jag vill se hur han ser ut, lukta pussa och krama.....

Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback