Nu...

Så kanske det börjar hända lite saker, är inte helt 100 men jag tror att min värkar har startat... Om det man läser på nätet om hur dom ska kännas så är det så, jag hoppas iaf det... Men men det lär ju visa sej ont gör det iaf...

Jag har börjat skriva ner start tiderna nu *iih* kanske vi snart har en liten Räka å gosa med *hoppas*...

Får se hur det känns under natten och imorgon funderade ev på om jag skulle föjt med Fjäkel på kupolen en sväng men det är svårt att bestämma en sån sak nu...

Kanske vi ska vara lite hundvakt åt Boss det 3/12 hoppas det, är de så att Räkan kommer nu så vore det ju grymt bra, då får hundarn aleka lire oxå och Boss e ju bara för mysig den lilla dreggel pellen...

Middagen idag vart ris grillad kyckling och café de paris sås, sjukligt gott och kycklingen var inte så där torr och dan som grillade brukar kunna vara så helt klart mycket gott...

Hehe kanske vi slipper MVC när allt kommer om kring :) önskar bara att detta illamående ville släppa....

Later

Kommentarer
Ω Anna-Lena

Åååååå vad spännande!!!!!!! Hoppas att det är på G nu då! Lycka till! Kramizar

2008-11-13 @ 20:39:10

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback