Mord...

Är vad jag precis fått lov att begå *gråter* min så kallade "lilla ögonsten" (vet inte om han är det just nu då iaf) har lärt sej att jaga tydligen, han kom precis in med en supersöt liten skogsmus... Suck tänkte jag och tog lite papper för att plocka upp den och upptäcker till min fasa att den lilla kraken lever ju (inte kul) vad göra då, satte över en butt och schasade bort Elvis som var helt rabbiat och ville ha sin fångst...

Ringde till Mika (varför kan man ju undra) på jobbet och berättade och han sa åt mej att kasta ut den, visst jag la ut honom på gräsmattan för att se fall han bara var chockad å skulle springa iväg men stackaren kunde inte gå, han försökte men rullade bara runt och det gjorde verkligen ont i hela mej... Vad gör man då, kunde ju inte direkt lämna han där i sitt lidande, så jag gick till vedbon och hämtade ett tungt vedträ och kastade det två gånger på honom *svider i hjärtat* så nu hoppas jag bara att han inte hemsöker mej i mina drömmar och att jag gjorde rätt...

Jag tror ju knappast att den lille skulle kurera sej och sej och springa av gården och hur elakt hade det inte varit och lämna honom där till sitt öde vi har ju ändå fyra katter, så någonstans känner jag ändå att jag gjorde en väl gärning men det känns ändå hemskt, den elaka lilla katten *suckar*...

Nu kutar Elvis ut och in som en galning och letar efter sin fångst, han kan gott leta... Konstigt att man kan tycka att ens katt är hemsk och elak när den bara föjler sina instinkter, ironi liksom... Jaja jag  hoppas att han inte går ut och hittar något mer offer ikväll, dom kan han släpa in när Mika är hemma tycker jag...

Nu på kvällen kom Frugan och hennes sambo ner en sväng och hälsade på *skojigt* å dom hade med sej buddapest bakelse (mycket uppskattat) så det vart fika och massa skit prat som valigt *ler* men trevligt vart det... Alltid lika roligt med lite sällskap när man är själv...

Nu ska jag väl snart försöka palla mej i säng så jag får vila lite har så fruktansvärt ont i kroppen, värker som fan i revbenen på högersidan... Om bebbe bara ville komma ut någon gång då... Verkar ju inte som att det blir inatt heller men men vem vet kanske vaknar inatt och det är nått på gång...

Snälla lilla Räkan kom ut till oss nu, vi vill ha dej här ute med oss inte inne i magen....

Ne nu ska jag ta och ge mej *haha* skulle säker kunna sitta här och skriva tills imorgon men det blir inget vettigt iaf sååå...

Over and out ;p Gnatt gnatt

Kommentarer
Ω Emma

Usch va hemskt!!! Vaddå traumatiserad!

Men du gjorde rätt iallafall =)

2008-11-10 @ 09:04:12
URL: http://vackranovember.blogg.se/
Ω Prinsessan Consuela Bananhammock

du skulle ha tagit den till veterinären =) hahahah eler inte vad rolig du är=)

2008-11-10 @ 11:49:22
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback