Inatt

Kan jag väl inte påstå att jag sovit något vidare, jag har vaknat typ tre gånger för att jag måste på toa och har haft som en molnande mensvärk hela natten, gissa om det är svårt att somna om då *suck* Hur som helst sista gången jag var upp tänkte jag "hoppas att klockan är typ fem el nått så jag får kliva upp snart " haha då e man kass å kl var typ tio i fem el nått :) gissa om jag vart glad då...

Har haft värk hela dagen, ringde förlossningen och dom sa att det är normalt, suck allt är tydligen normalt, jag som tänkte att dom skulle säga, skynda kom nu är det bråttom *ler* men ICKE ;)...

Nu på em har jag även SD igen ont ont så värken på det sen mår jag illa oxå så nu hoppas jag verkligen att det är nått på gång, skulle lätt vara värt det bara våran bebis kommer ut snart, har ju ändå gått fem dagar över nu å det är inte roligt...

Idag har vi målat uppe höhö mitt färgval vette fan om det var det bästa, kommer väl ut någon bild sen nån gång *ler* men blir det inte bra är det ju bara att måla över det är ju inte hela världen...

Imorgon är min brors urnsättning kl 10 men jag tror inte att jag orkar gå, vill inte åka dit när jag mår så här, sen känns det ganska jobbigt oxå tog ju på ett sätt mitt farväl på begravningen.. Kommer att bli en konstig jul i år utan honom, kommer känna en stor saknad...

Sen kl 15 ska vi till MVC hade hoppats på att slippa, är ju sååå tråkigt att gå dit men verkar som att jag inte har något val *suck* förhoppningsvis ska det väl bli sista gången, ja förutom efterkollen då vill säga...

FAN 5 dagar över, 5 gävla dar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback