Idag..

Har vi faktiskt fått en hel del gjort :) härligt när man känner att man kommer någonstans...


Först vart det och ringa lite samtal som sagt sen åkte vi iväg och handlade...


Vi började med en relativt sen lunch på domnarvets nånting (vet inte riktigt vad dom heter) Där vat det potatis, strimlad kyckling, gyros och grillspett Mycket gott :)


Sen åkte vi till ÖB och köpte färg till lilla hallen uppe, vart en pistage grön färg, kommer att bli riktigt fint när det är klart.. Härligt när man hittar en lite ljusare färg som man gillar med tanke på att det inte finns några fönster där så blir det rätt mörkt annars och det är ju inte så trevligt.. Sen har vi ganska mycket jordnära färgen i övrigt och man vill ju inte att hela huset ska gå i samma färg... Efter ÖB vat det Maxi en sväng och handlade lite mat...


När vi kom hem vart det en tur i skogen med hunden; sncka om att det är drygt å gå där bland stock och sten när det är kolsvart ute *skrattar* men Mika gick bakom med ficklampa, han tyckte dock att det var lite svårt att lysa igenom mej Vi hade även Myra och Puff med oss på promenaden.. Måste säga att jag gillar det, när vi klär oss och sätter på Minna sitt halsband då kommer Puff direkt och sen följer han med på hela promenaden *ler* ofta är Sigge och Myran med oxå men lilla Elvis törs inte följa med än men det kommer nog... Ser nog lite skoj ut när vi kommer med en hund och sen tre katter på rad...


Sen började vi pyssla lite uppe, så jag har stått på en stege och balanserat å målat taket :) vart skit snyggt, jag målade skarvar och lister med pensel och Mika gick efter och rollade så imorgon blir det upp med väven och måla, så har jag även hunnit med att tvätta två maskiner :) känner mej mycket duktig...


Nu börjar även bb väskan bli klar *skrattar* kanske tur ändå att han inte kom i lördags då hade jag inte ens tvättat det som jag skulle ha med mej, men nu är det iaf snart klart... Har även fått med kameran och batterin....


Kändes nu på kvällen att det varit mycket idag, satan vilka SD jag hade, kunde knappt plocka ur diskmaskinen fick en lite svag förhoppning om att det kanske är något på gång men det har jag svårt och tänka mej.. Kommer nog få vara gravid resten av mitt liv...


Nu på kvällen vart det varma mackor och desperata, riktigt skönt att bara få slappa efter en sån här dag när man hållt igång hela tiden... Nu ska jag gå till tvn och glo lite mer :)


Later



Kommentarer
Ω Lenita

det tror jag att du kommer vara gravid RESTEN AV DITT LIV!!! hahhaa skulle vara askul om du var det=))

2008-11-12 @ 09:37:46
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback