hej hej

Inatt har det inte blivit så mycket sova tyvärr har varit upp på toa två en miljon gånger känns det som så är ganska trött idag, är som ett litet barn ska inte dricka efter klockan sex *skrattar*...

Sitter och funderar på om jag och Minna ska åka över till Fjäkel och te en promenad, har lite svårt och bestämma mej är jätte trött fast å andra sidan är det ju skönt att få komma ut lite och vara social sen är det ju alltid ett plus att hundarna kan leka :) man vet ju aldrig när vi får åka in så....

Ett stycke Carro sa till mej här om dagen att jag inte är gravid att jag har missuppfattat det hela, det kommer en rejäl brakskit sen och så är det klart HAHA men jag börjar fan fundera på om det inte är så *suck* Räkan verkar ju inte ha någon brådska alls ut, tyvärr..!!!

Min Bebis (Marcus i sthlm) ringde idag och frågade om det har kommit någon bebis, han fyller 26år idag så det skulle ju vara bästa presenten :) men tyvärr fick jag lov att göra honom besviken :( Har kännt han sen han var 12-13år haha tiden går fort...

Nee tror fan att jag ska ta och göra mej lite klar å åka till Fjäkel iaf :) Mika tyckte det så jag kanske sätter lite fart på magen (det har inte hjälpt hitills) kanske det går idag... Så måste jag även ringa lite samtal idag igen *suck*...

Efter Fjäkel blir det väl att sätta väv om inte Mika gjort det och måla *iihhh* så kul :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback