god morgon

Snacka om att jag är jätte trött har haft värkar hela natten *jobbigt* varit runt 30-60min mellan dom så än är det inte dax men kan ju inte direkt påstå att jag är på topp nu, inte kan man sova heller hehe...

Mika hade ett hopp om att det skulle vara dax imorse men inte då, får vackert vänta ett tag till.. Där emot fick han en fruktansvärt trevligt morgon hälsning av våran hund, kom hon fram gätte glad och gjorde en hostspya på hans lår *skrattar* plus en del på golvet så när jag gick upp satte jag foten i en liten pöl, heeeelt lovley...

Kommer ut i köket och ser att kycklingbenen står framme (klantigt av oss) och med fyra katter kan man ju inte direkt säga att dom ligger säkert på diskbänken, så vem vet hon kanske fått i sej ett el ett par sånna... Men men hon verkar ju må bra i övrigt iaf... 

Vore ju själva fan om vi ska behöva åka till djursjukhuset nu oxå men men dom har väl bedövning där med antar jag hehe...

Nu ska jag lägga mej och läsa lite el glo på tvn och vänta på att kl blir så pass mycket att jag vågar ringa till Fjäkel, skulle ringa när jag vaknade men jag antar att hon inte menade nu vid sex...

Later :)


Kommentarer
Ω Emma

Haha! Inte så tidigt kanske ;)

2008-11-14 @ 07:54:26
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback