Dagen

Imorse när jag vaknade ville jag fan inte kliva ur sängen, jag var såååå trött det tog mej en och en halv timme att komma upp *skrattar* är nog bivärkningar efter igår vart ju fyra timmar på kupolen och sen biltema och handla, tack vara allt det fick jag SD från helvetet på kvällen tror inte jag vill veta hur dom riktiga värkarna kommer att kännas :o men har nog inte mkt till val tyvärr..

Var ut till Fjäkel nu på fm var tyvärr inegn prommis men hundarna fick ju iaf leka :) det tycker dom om och Boss var överlycklig över älgben *ler* så nu har man iaf gjort någons dag...

Ska till MVC nu kl 13 *suck* det är ju sååå tråkigt men får väl se kanske hon har lite roliga nyheter idag typ fixering..!!!!  Hehe typ alla ringer dagligen och frågar om jag fått nån bebis börjar känna lite prestationsångest ;)

Jess ringde precis å frågade vad jag gjorde, hon ville att jag skulle följa med och äta på lågan men det har jag ju tyvärr inte tid för så hon skulle köpa med sej mat hit *underbart* så idag blir det pannkaka...

Ne nu har jag inte tid och sitta här mer måste lägga på en rem så jag hinner i tid :(

Later

Kommentarer
Ω Camilla

Vadå lyx, kan inte nån komma med mat till mig med?!:D Ja va fasiken, tryck ur dig ungen nu, vill ju träffa plutten!!

2008-11-06 @ 13:43:34
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback