Allt för mycket som händer

Allt är bara ett stort kaos, mår inget vidare kan man ju lugnt säga... Anledningen till att det inte blivit någon uppdatering här på länge är för att jag legat på sjukhus IGEN....


Först åkte vi ju in på lördagen den 15 för att jag hade värkar, den 17:de vart det akut snitt och ut och kom världens vackraste Victor =) 3560g och 51cm, vi fick åka hem först på torsdagen, så skönt att få komma hem men på söndagen var det kört igen då bar det av på natten in till akuten för att jag inte kunde andas, visade sej efter många smärtsamma röntken undersökningar att jag fått en propp i högra lungan, EN PROPP, jag är ju för fan bara 27....

Tydligen är det ökad risk för proppar efter graviditeter och operationer och iom att jag gjort båda så var det väl självklart att jag skulle få en propp, hur som helst så kom jag hem först i torsdags igen *suck* och nu måste jag ta sprutor i ett halv år med blodförtunnande (dom svider som eld) =( av med lite tur så får jag börja med tabletter om en månad, hoppas verkligen på det för sprutorna suger...

Victor då =) han är en riktigt liten guldklimp, hur snäll som helst =) kunde inte vara bättre och hans minspel *skrattar* helt underbara.... När han har fått mat och är mätt å belåten så fyrar han av ett leende som inte är av denna värld, så fint tyvärr har jag inte något kort på det för man hinner inte riktigt med...

Det kommer att komma ut kort på honom bara jag har ork att tömma kameran, känns som man har viktigare saker att göra nu, ofta slår vi inte ens på datorn längre, tänk vad saker kan ändras :O

Nu orkar jag inte sitta här mer men det var iaf en snabb liten uppdatering kommer väl kort och så framöver ...

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback