6 Dagar

Kvar, jadu vad säger man... Tiden har gått fort, kom i tid snälla...

Kom på här att jag inte har en aning om hur man tvättar ett spädbarn, hur ska jag då kunna vara en bra mamma..? Jaja det löser sej alldeles säkert, är inte orolig egentligen :)

Nu börjar folk fråga mer och mer om jag är nervös inför förlossningen börjar faktiskt bli lite tröttsamt *ler* min filosofi ii detta fall är -ut kommer han vare sej jag vill el inte, så varför oroa sej..? Sen kom jag ju på idag att det gjorde ju inte ont att placera honom där ;) så då borde det ju inte vara så farligt att få ut honom *fnissar*...

Imorgon blir det kupolen en sväng med Fjäkel och Bells... Ska kolla fall min bh som jag har beställt har kommit, så långkalsonger och tofflor, måste ju tofflor på BB...

Nu ska jag gå och äta lite blåbärspaj och vaniljsås med älskling sen fixa tvätten...


Kommentarer
Ω Prinsessan Consuela Bananhammock

ja du det är sant, att oroa sej är bara onödigt, det som händer händer ju ändå..asså jag är helt uuute ur trav världen=)ja jag får väl komma sen när du fått bäbis och allt lugnat ner sej efter det=)

2008-11-02 @ 18:40:05
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Ω Camilla

hahaha jämför du att han ska komma ut med hur han kom in, du är så söt :) klart att du är, åtminstone ett par timmar så jag får gulla med honom och när du behöver barnvakt:P

åh nej det var inte porr, han kikade på The number 23, är ju massa sex överallt i den haha=)

2008-11-02 @ 19:42:22
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com
Ω Camilla

Nu ska inte du vara sån, är inte alls långt hit :P

2008-11-02 @ 19:53:50
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback