5 dagar

Japp idag är det 5 dagar kvar till BF men som den förstföderska man är så ska man inte lite på det, mkt vanligt tydligen att man går över tiden men jag hoppas att jag slipper det...
Sitter och skriver klart min förlossningsplan nu, lite klurigt å svara på allt iom att man inte direkt vet vad det handlar om men men det ska nog gå bra.. Ska även ta mej i kragen om packa väskan till BB ikväll man vet ju som sagt aldrig när den lille bestämmer sej för att komma ut har haft ganska friskt med sammandragningar/förvärkar sista dagarna *ont*...

Idag då, vart en tur på kupolen med Fjäkel, köpte min ammningsbh, ammningsilägg, zink salva mm så nu är det mesta klart för nedkomst det som fattas är väl blöjor men har några hemms som vi fick med babyboxen så det är väl ingen panik... I övrogt så hade vi trevligt på kupolen, var ju ett tag sen jag och Fjäkel sågs nu och Bella är väl bara för söt, snacka om att det lilla tjejen charmar alla i sin väg :)... Dagens stora besvikelse var dock att långkalsongerna jag skulle köpa inte fanns i rätt stlk *suck* och jag hittade verkligen inga andra alls...

Vart ett abrupt slut på våran kupeln vistelse, då Fjäkel insåg att kl var tio över tolv och hennes buss gick tjugo över (hon fick springa) men hon hann med den iaf...

Jag åkte till Nena (brors dotter) en sväng och hälsade på så var vi till ÖB å handlade lite, mkt trevligt =)...

Nu ska jag ta och skriva klart min plan, har inte tid och sitta här egentligen :) men vad gör man....

Kramar 

Kommentarer
Ω Emma

Ja eller hur! Hahaha!

Tack för fika förresten....kom inte ihåg om jag sa det eller inte ;)

2008-11-03 @ 19:06:19
URL: http://vackranovember.blogg.se/
Ω Emma

Hahahahaha!!

Ja då vet vi ju vad lilla räkan kommer att ägna sig åt oxå... ;)

2008-11-04 @ 09:23:38
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback