1 Dag

Det var en lång och skön promenad med Fjäkel och Boss, vi han med och prata om mycket intresanta saker ;) sen även en obehaglig upplevelse (skrattar) att folk inte har något som helst hyfs i kroppen, man blir ju fan chockad ibland...

Jag var iaf fruktansvärt trött av prommen, helt slut i ryggen men verkar ju inte som det sätter igång något iaf (tyvärr) när jag vaknade imorse hade jag som en molnande mensvärk men det verkar ju inte heller som det betyder något, å vad jag önska att han kunde komma ut på beställning...

Nu börjar jag dock bli orolig för att något kanske kan vara fel, jag har inte tänkt i dom banorna förut men tänk om, vad gör man då..? Jag hoppas och önskar så innerligt att det ska komma ut en välskapt och fin liten bebis... Gruvar mej även för tiden på BB, dom som känner mej vet att jag inte är en sjukhus människa och att man helst ska stanna i tre dagar ger mej ångest men samtidigt kanske det kan vara bra iom att det är mitt första barn...

När vi var ute och gick idag så kom jag på att jag känner mej inte speciellt hög gravid, jag är beräknad tills imorgon kan man bli mer hög gravid..? Men ändå, för mej så betyder det att man är gigantisk och inte orkar något  och så känner inte jag det, inte på långa vägar...

Nu har vi nyss ätit mat, Mika lagade den idag helt perfekt när jag är så trött och nu är han och handlar så jag tänkte passa på att ta en lååång och varm dusch under tiden...

Jaja vi får se om det kläcks en räka imorgon, you never know :)

Later

Kommentarer
Ω Prinsessan Consuela Bananhammock

Jag tror inte du behöver oroa dej för att något är fel..hade det vart det så hade de nog vetat om det nu..tror du inte? och att du inte känner dej höggravid, i den bemärkelsen du beskrev, så är jag inte ett dugg förvänad)= haha det är ju du=)) lycka till iaf! kram

2008-11-08 @ 12:47:57
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback