+ 1 dag

Jaha då hade man gått en dag över då *suck* fast det räknas väl inte som att man har gått över förens efter två veckor, får se om Räkan kommer ut i natt =) tror ju inte det men hoppas iaf...

Nu sitter jag hos Fjäkel, Bella har precis ätit lunch så vi ska ta och ut och gå med dogsen bara blöjbytet är klart... Najs med en prommis synd bara att det är så tråkigt väder men lite vatten har ju ingen dött av och som Fjäkel sa -vi ska ju inte på fest direkt *skrattar*...

Imorse var jag riktigt trött gick inte upp förens efter tio närmare halv elva, helt otroligt har sovit nästan tolv timmar men jag behövde väl det då... Lika bra och passa på och sova när man kan...

Mamma kläckte ju ur sej en komenatr igår som var lite lustig "passa på och vila nu så du har ork sen" haha och i vilken värld kan man ha vila innestående..? Skulle vara grymt bra om det var så men det är det ju inte, men det lät ju lite kul iaf...

Nått som är riktigt bra när vi är här är att Minna för öva lite på hur man ska vara med/runt små barn hon är ju inte direkt van vid barn under 2-3år...

Ne nu ska jag ta och göra mej klar så vi kan palla oss iväg, tänkte nästan ta och springa på promenaden så kanske man sätter igång något *ler* fast då får jag nog en hjärt attack och dör eller nått..

Min stavning mm blir inte den bästa när jag skriver blogg här, svårt och skriva på en laptop när man inte är van...

Haha nu flörtar Boss järnet med Minna...

Ne nu ska jag göra mej klar =)
¨
Later 

Kommentarer
Ω Camilla

Det är bara bra med oss, hur är det med alla er då? miss you

2008-11-09 @ 13:42:40
URL: http://camillaannerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback