Sjukt dålig...

Jag har blivit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen *skrattar* helt otroligt, jag har ju egentligen tid men jaghar fan varken ork eller lust, det händer ju bara samma saker varje dag *hmm* kan lätt bli lite tråkigt...

Hur som med Victor så går allt gätte bra, han är super gullig för det mesta, han kinkar typ aldrig *ler* fast inatt har vi haft våran första skit natt *suck* normalt sover han 4-5timmar i stöten innan han vaknar och vill ha mat, det är ju gätte skönt med tanke på hur jobbigt man vet att vissa med små barn har det men inatt har det varit skit, han somnade inte förens runt ett och då gick vi och la oss strax efter tio, sen vaknade han vid tre igen *jobbigt* för att somna om och sen vakna vid fem IGEN var vaken till sex kanske och sen väckte han mej vid nio...

Behöver jag säga att jag var inte imponerad av barnet då men men får väl hoppas att det bara var en engångsföretelse (hoppas verkligen) för det här var inte roligt alls...

Idag är vi hundvakt åt Boss, Minna var super glad när han kom =) det är ju ett tag sen dom sågs tyvärr Boss vart rätt lycklig oxå, dom körde årets race på gården *skrattar* igår kände jag mej hur glad som helst över att han skulle komma =) blir ju som ett avbrott i våran slentriana vardag och Minna får lite kul men imorse då kändes det verkligen kasst, inte roligt när man sovit som ett lass skit meen så kom Boss och det var super kul igen =)...

Boss är super snäll inne tom katterna tycker att det är okej, fast han e stor och säkerligen ganska skräck injagande för dom *hehe* men han e så cool så det är lugnt, tänkte vi skulle försöka ta oss ut på åkrarna sen så dom får busa lite å vi får komma ut i friska luften...

På måndag börjar Mika jobba igen, känns lite drygt kommer att bli tuffta att vara själv till en början men jag vänjer mej nog snart, det som är lite tråkigt är ju att man har ingen större lust och hälsa på någon än, han är ju så liten än bara drygt å packa på han massa kläder för att åka bort, bli bättre bara han blivit lite större...

Ne nu ska jag ta och dricka lite kaffe och glo på tv:n igen, softa lite innan grodan boll vaknar och är hungrig =) ska försöka uppdatera här oftare =)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback