god morgon eller nått

Lite trött känner jag mej nu, Victor vaknade vid 03.50 och var hungrig fick mat men vägrade somna om *suck* runt fem gav jag upp så nu är vi uppe Mika har nyss åkt till jobbet stackarn, han lär ju vara lagomt pigg när han kommer hem...

Victor bara kinkar *suck* han har väl en sån natt igen, nu har jag gett upp och lagt honom i sin vagn så får se om han somnar snart skulle ju vara skönt man är ju inte direkt på topp efter ca 3 tim sömn =(

Nu innan Mika åkte till jobbet så kom vi fram till att vi måste lägga på ett kol med övervåningen, måste fixa ett till sovrum så Mika kan gå upp och lägga sej när det är så här, han ska ju börja jobba tre skift snart å när han ska jobba en förmiddag en hel vecka i stöten måste han ju få sova, tråkigt men sant....

Annars då, ja det fungerar fint han är för det mesta helt underbar våran son inte när han är så här dock men det kan väl inte bara vara bra *skrattar*...

Har inte så mkt till liv längre heller *haha* man orkar liksom inte åka någonstans allt för jobbigt när man ska ha ett barn med sen, sen är han ju så liten blir väl bättre bara han blivit lite större... Så som läget är nu sitter vi mest hemma och halv sover =) där av att jag är så dåligt på att uppdatera här, finns liksom inte så jätte mkt att skriva om =(

På tisdag kommer Fjäkel och Bella hit, det ska bli riktigt roligt, har inte träffat henne sen vi fick Victor och det är ju ett tag sen.. HAHA insåg just att det är min enda plan för veckan, avancerat kanske bäst och skriva upp det så jag kommer ihåg ;)...

Lill killen har iaf gått upp bra i vikt, han äter som en häst så BVC var nöjda =) ska inte dit förens om ca två veckor igen, då skulle dom tydligen kolla om han kan fixera blicken =) sen det 23:dje ska jag till Falun på efter koll, vet inte vad jag ska göra riktigt men det lär väl visa sej...

Kommer ut mer bilder på liten sen, ska bara ta mej i kragen och tömma kameran, av någon anledning så är ju tydligen det fruktansvärt jobbigt *hehe*...

Ne nu ska jag gå och ta hand om vårat barn innan han skriker sönder stämmbanden, så får jag väl bara hoppas att våran första dag ensamm hemma blir bra, inte för att starten blev det men då kan det ju bara bli bättre, eller..??

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback