Fuskade

Tog min spruta nu ett par timmar för tidigt skit samma kan väl inte ha så gätte stor betydelse... Sitter bara och väntar på att Vicce ska vakna så jag får ge han mat igen, han har ju inte ätit sen fyra så det borde ju bli snart sen tänker jag gå och lägga mej igen, fall han vill somna om efter maten vill säga...

Och då, då får han fan sova i sin vagn i sovrummet, blir till och stänga dörren så det inte kan komma in några katter för nu vill jag sova ifred så kanske jag kan få några timmars god sömn iaf =) man sover inte så gätte bra med en bebis brevid sej men men så är det när man har katter, vågar inte lite på att dom inte hoppar upp och lägger sej i hans vagga på natten, vill inte att det ska hända något så då har jag han hellre i sängen jämte mej...

Fy fan vad tiden går sakta när man bara sitter och väntar, det är såå trist...

Kom på en sak, snart får vi nya grannar ska bli så najs =) längtar, kul med lite vettigt folk...

Fortsätter dagen som den har börjat kommer det upp bilder senare, måste ju slå ihjäl tiden på nått vis.. Nu ska jag vika tvätt...

Later  

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback