Besök

Har vi haft idag först kom frugan hit en sväng strax efter tio, hennes äldsta son hade fotbollsträning idag så hon fördrev tiden med att dricka kaffe och prata lite skit med mej :) så najs, vi ses allt för sällan nu för tiden....

Lagomt tills hon åkte kom mamma hit och fikade lite hon med, var ett tag sen hon var hit så det var trevligt... Släppte av henne på stan strax innan tre vid bussen så åkte vi upp till frugan och fikade lite till *skrattar*

Uppe hos henne vart d4et kaffe och bullar, mycket trevligt och så fick vi ju lite barnpassning åt Vicce vire ;p hehe alltid trevligt när någon annan vill hålla honom ett tag, är ju inte direkt så att det går och bara lägga ner honom när ha e vaken bli som lite sur då...

Sen åkte vi hem och gjorde lite mat, ris kyckling och café de paris sås gätte gott fast det är typ tredje gången på en vecka som jag ätit det nu *ler*... Jag gjorde en ris ala malta till efterätt (lite träning inför julen) men det vart totalt skit, så ringde mamma och sa att om hon vill ha det får hon göra det själv jag gör en tårta ist orka krångla med nå skit som iaf inte blir bra...

Mer än så har inte hänt idag, nu ska jag sätta mej och mysa med min lilla son igen....

Later =)

Kommentarer
Ω carro/Häxan

God jul och gott nytt år på dig!

2008-12-23 @ 20:30:35
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Ω Emma

GOD JUL =)

2008-12-24 @ 09:40:58
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Du igen?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback